Deel deze blog
Bij de intake van een vacature onderzoeken we wat de kans van slagen is om een vacature in te vullen. We kijken hierbij bijvoorbeeld naar factoren als de regio, het aantal vergelijkbare vacatures, aandachtspunten per doelgroep en wat een marktconform salaris is.
Arbeidsmarktrapportage
Aan de hand van de arbeidsmarktrapportage gaan we met je in gesprek. Is je wens realistisch? We adviseren wat de grootste kans op succes is: er moet altijd een kans van slagen zijn! We passen onze vacatureteksten en manier van werven aan op de doelgroep. We kiezen per kandidaat onze kanalen: een Service-Engineer is bijvoorbeeld minder actief op LinkedIn dan een Projectleider!
Pullfactoren
We benadrukken de pullfactoren voor een kandidaat. De functietitel passen we soms ook aan. De éne titel trekt meer de aandacht van de juiste kandidaat, dan de andere functietitel. Doorgaans beginnen we met een periode van twee maanden werven. Wanneer dan geen geschikte kandidaat is gevonden, maken we een wervingsupdate. We lopen alle punten uit de arbeidsmarktrapportage na, in vergelijking met de realiteit. We sturen bij waar nodig en waar kan.
Onderscheidende werkwijze
Met onze gedegen en onderscheidende werkwijze maken we voor jou als opdrachtgever het verschil in een succesvolle zoektocht naar de juiste kandidaat voor jouw functie!
Wil je meer weten over onze werkwijze voor opdrachtgevers? Bekijk onze aanpak.
Privacy Statement © Mijn Prolinq