Deel deze blog

Blog #15 ‘Doorgaan waar ze mee bezig zijn!’

9 december 2021 - Elke keer weer zijn we blij met tevreden klanten: dat is waar we ons voor inzetten! Daarom zijn we extra trots wanneer we een positieve ervaring over onze dienstverlening met jullie kunnen delen. In dit interview vertelt Aart-Jan Brussee van Dutch Spiral uit Groot-Ammers hoe wij een Field Service Engineer voor hen hebben gevonden.

Over...
Dutch Spiral is een dynamische onderneming uit Groot-Ammers. Ze bundelen meer dan veertig jaar ervaring op het gebied van asloos schroeftransport en ontwerpen, bouwen, plaatsen en onderhouden mechanische oplossingen voor afvalwaterzuiveringen. Dutch Spiral legt veel nadruk op het verlenen van service. Aart-Jan Brussee is directeur bij Dutch Spiral en is in die rol onze contactpersoon.

Hoe ben je in aanraking gekomen met Mijn Prolinq?
“Leendert van Mijn Prolinq heeft mij telefonisch actief benaderd. Dat bleef niet tot één keer beperkt: omdat zij kleinschalig zijn en exclusief voor ons wilden bemiddelen, zijn we met Mijn Prolinq de samenwerking aangegaan.”

Wat verwacht je van een wervings- en selectiebureau?
“Dat ze goed filteren wat wij zoeken! Ik wil dat ze ons heel het traject uit handen nemen en dat ze een kwalitatief goede kandidaat vinden. Zelf wil ik daar dan zo weinig mogelijk inspanning voor leveren.”

Maak je ‘standaard’ gebruik van Mijn Prolinq wanneer je nieuwe medewerkers zoekt?
“Dit was de eerste keer. Wij waren puur op zoek naar een monteur voor de buitendienst. Mijn Prolinq richt zich meer op medewerkers op kantoor. Samen hebben we een maatwerk-oplossing bedacht: monteurs voor de buitendienst zijn erg lastig te vinden. Kwaliteit is belangrijk, maar een kandidaat moet ook goed passen. Het blijkt een langlopend traject om vast te stellen of een kandidaat goed past. We zijn een modus overeengekomen waarin we door maatwerk onze wensen zo goed mogelijk konden overbrengen.”

Wat maakt de dienstverlening van Mijn Prolinq onderscheidend?
“Ze hebben ‘uniek’ voor ons gezocht. Ze hebben zich er volledig voor ingezet onze opdracht zo goed mogelijk te vervullen. Door die ‘exclusiviteit’ konden ze ook heel gericht zoeken naar goede kandidaten. Financieel hebben we ons aan elkaar geconformeerd. Deze werkwijze levert zekerheid voor beide partijen op.”

Voldoet Mijn Prolinq aan je verwachtingen en waarom?
“Ze voldoen aan onze verwachtingen: ze hebben een aantal profielen voorgesteld, waarvan we er één hebben aangenomen! De Field Service Engineer begint in januari. Het was een goed proces, waarbij het prettig is dat Leendert bij de interviews aanwezig is. Hij heeft kennis van zaken, is proactief aanwezig en geeft goede adviezen. Die persoonlijke benadering werkt motiverend! En Mijn Prolinq is ondersteunend, ook in het traject nadat we de kandidaat hebben aangenomen.”

Heb je nog een tip voor Mijn Prolinq?
“Ik vind het knap dat ze goede mensen weten te vinden. Er wordt veel in dezelfde vijver gevist! Doorgaan met waar ze mee bezig zijn is mijn advies!”

Benieuwd naar meer referenties? Bekijk dan het complete overzicht

Ervaring van Dutch Spiral met dienstverlening Mijn Prolinq

Nieuwsbrief

Meld je aan als je op de hoogte wilt blijven van de laatste ontwikkelingen.

Aanmelden

Privacy Statement © Mijn Prolinq